۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۲۲۳۴۵

ایلام| آمادگی کامل ناجا ‌برای تامین امنیت زائران اربعین در مرز مهران

ایلام| آمادگی کامل ناجا ‌برای تامین امنیت زائران اربعین در مرز مهران
فرمانده انتظامی استان ایلام از آمادگی کامل ناجا ‌برای برقرای امنیت زائران اربعین در مرز مهران خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای حضور حداکثری زائران در

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار نورعلی یاری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت: فن‌آوری روز دنیا امروز در اختیار پلیس ایران برای برقراری امنیت است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: وجود نیروی متعهد و متخصص و استفاده از فن‌آوری روز دنیا در نیروی انتظامی استان ایلام موجب شده تا امن‌ترین مرزها از آن جمهوری اسلامی ایران و خاصه استان ایلام باشد.

سخنران مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان ایلام به مبارزه با قاچاق در مرزهای استان ایلام اشاره کرد و ادامه داد: ‌با تلاش شبانه‌روزی و همکاری خوب مردم قدم‌های بسیار مثبت و ارزنده‌ای برای جلوگیری از قاچاق کالا و ارز، حراست از مرزها و کاهش سرقت‌ها برداشته است.

یاری ماموریت بزرگ و تاریخی اربعین را عنایت الهی به پلیس عنوان کرد و افزود: این ماموریت که از سال 95 آغاز شده ‌ماموریتی معنوی است که با عشق و علاقه به انجام می‌رسد و تاکنون پلیس ایلام امنیت تردد 15 میلیون زائر در مرز مهران را برقرار کرده است.

وی با پیش بینی حضور 4 میلیون زائر در اربعین 98 گفت: به طور قطع 70 درصد تردد زائران از مرز مهران خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تمهیدات لازم برای حضور حداکثری زائران در مرز مهران اندیشیده شده و برای اجرای این ماموریت با تمام توان در آمادگی کامل هستیم.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات